مصاحبه آرشیو خبر ها
آیا 1 امتیاز از آلمان مهم است ؟

آیا 1 امتیاز از آلمان مهم است ؟

حضور استورارو در ترکیب اصلی تیم یوونتوس برای دیدار مقابل گلادباخ بسیار قابل توجه بود و همه از این تصمیم سوپرایز شده بودند. وی در پایان دیدار گفت:

"با توجه به روشی که بازی را شروع کردیم ، در نهایت توانستیم یک امتیاز مهم را به خانه بیاوریم."

"بروسیا یک تیم فنی است که خوب بازی می کند ، و به ثمر رسیدن گل تساوی آسان نبود. ما توانستیم به خوبی در دوره های زمانی سخت با هم متحد بمانیم."

"ما باید به پیشرفتمان ادامه بدهیم ، هم در مورد اینکه چگونه با هم بازی کنیم و هم شناختن بهتر همدیگر."

هر بازی شرایط متفاوتی دارد ، که شاید از لحاظ گروهی نتوانسته ایم به آن غلبه کنیم. همچنین ، همانطور که مربی اشاره کرد ، ما باید از لحاظ فنی پیشرفت کنیم و هر بازیکن باید بیشتر تلاش کند."

"البته ، همه حرفه ای هستند ، همیشه دقیق اند و آماده اند که برای هدف مورد نظرمان بجنگند ، به همین دلیل است که ما همیشه با حداکثر تلاشمان تمرین می کنیم."

وی در مورد بازی با امپولی گفت: "امپولی همان مشکلات مشابهی که بروسیا به نوعی ایجاد کرد ، به بار خواهد اورد. ما باید متحد باشیم و نباید اجازه دهیم که فضا داشته باشند یا توپ را جلو برانند ، بسیار مهم است که با برد به خانه برگردیم."

"اینکه در ادامه چه اتفاقی می افتد باید دید ، ما فقط در حال حاضر به بردهای پیاپی فکر کنیم."

او در مورد استفان نیز گفت: "استفان یک بازیکن فوق العاده حرفه ای است. او همیشه با شخصیتی خارق العاده ، عزم و اراده ی پیروزی تمرین می کند ، بازی دیروز او گویای همه چیز است."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: